Към съдържанието


Снимка

проблеми след поставяне на спирала "Мирена"


  • Влезте в профила си за да пишете
18 отговора на тази тема

#1 Petqna

Petqna

    Новороден любопитко

  • Потребител
  • Pip
  • 5 Мнения:

Публикувано 11 January 2009 - 02:19 PM

От септември месец съм с тази спирала.Кървях доста дъго-от скоро вече не, но от една семица гърдите ми са много напрегнати и ме болят непоносимо.

#2 Petqna

Petqna

    Новороден любопитко

  • Потребител
  • Pip
  • 5 Мнения:

Публикувано 12 January 2009 - 03:45 PM

Ей, никой ли няма отношение по въпроса ми?

#3 denigs

denigs

    Новороден любопитко

  • Потребител
  • Pip
  • 11 Мнения:

Публикувано 12 January 2009 - 04:15 PM

Здравей и аз съм с мирена от средата на септември ,на мен все още ми зацапва след овулация ,не съм имала болки в гърдите но в листовкта пишеше за такъв страничен ефект .
Ако много те притеснява попитай гинеколога си

#4 lary79

lary79

    Новороден любопитко

  • Потребител
  • Pip
  • 90 Мнения:
  • МястоUSA

Публикувано 15 January 2009 - 01:02 AM

Здравейте и аз съм с Мирена от края на юни и първите няколко месеца също имах леко зацапване, но после всичко се нормализира.Нямам никакви оплаквания, все едно я няма.Ходих и на контролен преглед и доки каза, че всичко си е О.К. Petqna,дано ти мине неприятният дискомфорт.
Публикувано изображение

#5 dani64

dani64

    Новороден любопитко

  • Потребител
  • Pip
  • 1 Мнения:

Публикувано 22 January 2009 - 11:58 AM

Със спирала Мирена съм от 10.01.09г. и до 20.01 имах непрекъснато кървене като менструация. Обаждах се на лекарката да питам дали е нормално и тя ми каза че това е страничен ефект. Каза ми да пия витамин с и дицинон . Вземах го 3 дни и наистина на десетия ден ми спря.Днес бях на контролен преглед и ми казаха , че всичко е наред, въпреки че си имам леко зацапване.Това според лекарката пак е нормално и първите3-6 месеца можело да е така.
Много се надявам да я понеса тази спирала защото я сложих заради обилна менструация и матка с миомни възли.Иначе другата алтернатива е операция.

#6 Violeta

Violeta

    Раче-първолаче

  • Потребител
  • PipPip
  • 634 Мнения:
  • МястоГандия/Плевен

Публикувано 17 March 2009 - 12:03 AM

И аз съм с Мирена заради миомите които ми откриха преди да забременея.
и аз в начаото имах проблеми с цапането, но сега вече отшумяха, но наистина чувствам напрегнати гърди и дори ми наедряват, да видиш само как ме гледа скъпият....капят му лигите...
Но е само за малко..иначе не усештам че съм в цикъл, за два дена и с много слабо течение, купих една кутия тампони преди 6 месеца....
Публикувано изображение

#7 denigs

denigs

    Новороден любопитко

  • Потребител
  • Pip
  • 11 Мнения:

Публикувано 17 March 2009 - 04:48 PM

Вече 6 месеца съм с Мирена цикълът ми е на около 24 дена и продължава около 10 дена :shock: и все още леко ми зацапва преди менсруация около 3-4 дена
Това означава ли че Мирена не ми понася :cry:
При вас кога спря зацапването и намаляха дните с М

#8 si12a

si12a

    Новороден любопитко

  • Потребител
  • Pip
  • 2 Мнения:
  • МястоСофия

Публикувано 23 March 2009 - 12:46 PM

Здравейте на всчки,
На 05.03.09 си сложих спирал Копер Т
От тогава вече почти 20 дни, имам нещо като зацапване или де да знам,май е повече от зацапване!
Някой имал ли е такъв страничен ефект и ако знаете нщичко по въпроса колко време ще трае това, моля да го споделите с мен
Благодаря Ви предварително

#9 mea

mea

    Новороден любопитко

  • Потребител
  • Pip
  • 193 Мнения:

Публикувано 23 March 2009 - 04:44 PM

Аз не бих си сложила такива неща- чувала съм, че са много опасни - предпочитам мъжо да ме пази или пък презарватив върши добра работа ! :lol: Защо трябва да си подлагаме телата на такива неща ??? Аз не бих пила нито противозачатъчни, нито бих сложила такива спирали , мъжо е лекар и искаше от лятото да започна да пия хапчета против бременност, но аз отказах , дори сега би трябвало да ги пия по необходимост, но пак съм скептично настроена за тия хормони и си пия билки !!! :D Я сега за един мъж да се тъпкам с хапове, а той ......

#10 vanyatk-t

vanyatk-t

    Новороден любопитко

  • Потребител
  • Pip
  • 42 Мнения:
  • Мястоvarna

Публикувано 27 April 2009 - 02:10 PM

Здравейте, от 1г. и 3м. съм с мирена. До 9-я м. кървях почти постоянно, с малки прекъсвания. След това имах 2-3 м. почивка, само със слаб мензис. Този месец отново съм с кървене вече 20 дни и няма изгледи да спира. При сексуален контакт, спорт или напрягане ( вдигане на тежко ) се засилва. От както съм сложила спиралата гърдите ми са се увеличили може би с един размер, а седмица преди мензис ме болят много. Мисля, че е нормално. И без спирала пак ме боляха. Повече ме притеснява кървенето, че сега идва и лято...




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни