Към съдържанието


Снимка

Успокоителни хапчета


  • Влезте в профила си за да пишете
54 отговора на тази тема

#31 Яница

Яница

    Новороден любопитко

  • Потребител
  • Pip
  • 94 Мнения:

Публикувано 09 July 2009 - 06:40 PM

Добре и препоръчвате Дианксит, но не съм сигурна дали ще и дадът в аптеката. Аз отидох с рецепта и аптекаря ми каза, че няма право да ми даде повече от 4 блистера :shock:
Аз лично спя много от него, друг ефект не виждам...
А глог, мента, валериан....зависи от състоянието, ако е по чувствителна, нервна и т.н. няма въобще да ги усети. Най- добре да се допиташ до лекар, та дори и личния да е, той ще ти изпише правилните след като ти чуе сърцето, измери ти кръвното и му опишеш симптомите.
Публикувано изображение
Детство мое , реално и вълшебно ,
детство мое , така си ми потребно..........

#32 malkoto

malkoto

    Академик-най-велик

  • Потребител
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8395 Мнения:
  • МястоСофия

Публикувано 12 July 2009 - 09:22 AM

А за деанксита не знам,може би вече наистина е с рецепта.Аз в началото още като пуснах тази тема,си бях купила него..,но тогава още ставаше без рецепти.Сега не знам,лошо ,че е с рецепта..Ако ти потрябва..
Те пък и те с тези рецепти..Онзи ден не поискаха да ми дадат течен аналгин :shock: Трябвало рецепта.
Публикувано изображение

#33 Теди

Теди

    Знайко-любознайко

  • Потребител
  • PipPipPipPip
  • 2546 Мнения:

Публикувано 12 July 2009 - 10:31 AM

Капнете си 1-2 капки лавандулово масло на кърпичка и я сложете някъде около вас, може и друго успокояващо масло... ако не помага, тогава чак хапчета.

#34 stoianova1707

stoianova1707

    Новороден любопитко

  • Потребител
  • Pip
  • 2 Мнения:

Публикувано 21 August 2009 - 02:44 PM

по4ина мьжьт ми преди 6 м.внезапно от аневризма.дадоха ми ксанакс от 0.5.до сега го пих .но ве4е не мога.става ми лошо.мийе би го пия мниго време.много се свиква с него.сега взех глог,мента и валериан;тинктура.не мога да спя.даите сьвет.

#35 Katerina Ivanova

Katerina Ivanova

    Академик-най-велик

  • Потребител
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 21048 Мнения:

Публикувано 21 August 2009 - 03:07 PM

по4ина мьжьт ми преди 6 м.внезапно от аневризма.дадоха ми ксанакс от 0.5.до сега го пих .но ве4е не мога.става ми лошо.мийе би го пия мниго време.много се свиква с него.сега взех глог,мента и валериан;тинктура.не мога да спя.даите сьвет.

Съжалявам за това,което ти се е случило :bighug:
Моя съвет е да отидеш на психолог .
Аз пих серопрам,много съм доволна от тези хапчета,наистина ми помогнаха и не водят до пристрастяване.
А и не се съобразяваш с нищо ,като дали да пиеш 1 чаша бира или какви капки да си сложиш заради хрема,
както ми се налагаше с хапчета изписани от невролог .

Публикувано изображение

#36 Zhanet Gaydarova

Zhanet Gaydarova

    Знайко-любознайко

  • Потребител
  • PipPipPipPip
  • 2862 Мнения:
  • МястоТам някъде

Публикувано 21 August 2009 - 03:28 PM

Капнете си 1-2 капки лавандулово масло на кърпичка и я сложете някъде около вас, може и друго успокояващо масло... ако не помага, тогава чак хапчета.


Ментовото масло също много успокоява, действа супер и дори освежава, стига
да не се прекали с уханията...
Публикувано изображение
Публикувано изображение

АКО ОТРЕЖЕШ КРИЛАТА НА ЖЕНАТА, ТЯ ЩЕ ПОЛЕТИ НА МЕТЛА!!!
Слабият се бори за реда. Докато силният владее хаoса.
Don't worry! Be happy!

#37 Zhanet Gaydarova

Zhanet Gaydarova

    Знайко-любознайко

  • Потребител
  • PipPipPipPip
  • 2862 Мнения:
  • МястоТам някъде

Публикувано 21 August 2009 - 03:33 PM

по4ина мьжьт ми преди 6 м.внезапно от аневризма.дадоха ми ксанакс от 0.5.до сега го пих .но ве4е не мога.става ми лошо.мийе би го пия мниго време.много се свиква с него.сега взех глог,мента и валериан;тинктура.не мога да спя.даите сьвет.


И аз много съжалявам за случилото ти се, макар че те познавам лично.
И аз преживях голяма загуба на най-близкия ми човек,
но бях на 16 и може би бях по-силна отсега,
сега може би не бих се справила...
Тогава не пих никакви хапове, но сега май усещам последиците от силния стрес,
който беше и заради други фактори и продължи години....
Никакви хапчета и отвари не могат да ни помогнат за постоянно, така както ако
сами намерим равновесието в себе си и си доставяме малки удоволствия,
които да са като мехлем за душите ни и да ги успокояват, за
да можем пълноценно да се радваме на живота, на хората, които обичаме и ни обичат! :bighug:

Публикувано изображение
Публикувано изображение

АКО ОТРЕЖЕШ КРИЛАТА НА ЖЕНАТА, ТЯ ЩЕ ПОЛЕТИ НА МЕТЛА!!!
Слабият се бори за реда. Докато силният владее хаoса.
Don't worry! Be happy!

#38 anonim2

anonim2

    Новороден любопитко

  • Потребител
  • Pip
  • 3 Мнения:

Публикувано 23 December 2010 - 06:08 PM

Здравейте, аз съм мъж на 23 години, но се обръщам към вас понеже в другите форуми има само деца :)
Та имам огромен проблем изпитвам страшно голямо притеснение от известно време не знам на какво почна да се дължи когато съм в по-напрегната ситуация се чувствам като надрусан трудно ми е да фокусирам изчервявам се, а бе с 1 дума не знам къде се намирам. Днес бях на интервю за работа целия треперих изпотих се и ми беше трудно да гледам интервюиращия в очите. Мисля че имам някакви проблеми с нервната система понеже имам и проблеми със съня. Какво ще ме посъветвате.

#39 Dude

Dude

    Знайко-любознайко

  • Потребител
  • PipPipPipPip
  • 3895 Мнения:
  • МястоНангияла

Публикувано 23 December 2010 - 06:34 PM

Да поговориш с лекар :!:
Публикувано изображение

#40 anonim2

anonim2

    Новороден любопитко

  • Потребител
  • Pip
  • 3 Мнения:

Публикувано 23 December 2010 - 06:38 PM

Да поговориш с лекар :!:

с какъв лекар? щото ако отида при личния и му кажа проблема ще ме върне с думите "споко нищо ти няма"




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни