Към съдържанието


Снимка

Песъчинки в бъбреците и цистит при дете


  • Влезте в профила си за да пишете
6 отговора на тази тема

#1 anita_79

anita_79

    Новороден любопитко

  • Потребител
  • Pip
  • 6 Мнения:

Публикувано 14 January 2013 - 10:05 AM

Здравейте, синът ми е почти на 8. Преди около 2 месеца прекара тежка чревна инфекция с болнично лечение - 3 вида антибиотик. Горе долу оттогава се оплаква от болки в корема под пъпчето. Водихме го на педиатър, който го гледа на ехограф и заключението му беше песъчинки в двата бъбрека, възпаление на лигавицата на пикочните пътища и подути черва. Не знам доколко има връзка с приема на антибиотици, но скоро след това се оплакваше от сърбене в областта на половия орган ... топихме в смрадлика и мисля, че отшумя. Сега му изписаха суметролим, роватинекс, креон и рибено масло. След 10 дневен прием на суметролима - нелидиксова киселина. Проблемът е, че днес му е 5 ден от приема на лекарствата, а от три дни сутрин повръща еднократно за деня. Иска ми се да спра лекарствата, но не знам как да си лекувам детето??

#2 anita_79

anita_79

    Новороден любопитко

  • Потребител
  • Pip
  • 6 Мнения:

Публикувано 15 January 2013 - 11:24 AM

Да добавя ... вчера го водихме отново на лекар, който му изписа капки против повръщане и прахчета ... но ние решихме, че те само ще замаскират дразненето на стомахчето и че всъщност това са много тежки лекарства за малко дете, още повече скоро лекувано с много антибиотици ... спряхме всичко, което ни бе изписано.

#3 anita_79

anita_79

    Новороден любопитко

  • Потребител
  • Pip
  • 6 Мнения:

Публикувано 25 January 2013 - 09:24 AM

Здравейте, сигурно д-р Михайлов е зает, но ще помоля, ако някой друг има сходен проблем и най-вече решение - да пише. Откакто спряхме лекарствата, изписани от докторката, взехме на детето сиропчето с червена боровинка - Уринал. Пие го вече почти 10 дни. Тази сутрин преди училище пак се оплака, че не може да се доизпишка и че го боли коремчето ... Няколко дни не се беше оплаквал.

#4 Д-р Михайлов

Д-р Михайлов

    Специалист

  • Специалисти
  • PipPipPipPipPip
  • 4214 Мнения:

Публикувано 27 January 2013 - 11:19 AM

Здравейте, синът ми е почти на 8. Преди около 2 месеца прекара тежка чревна инфекция с болнично лечение - 3 вида антибиотик. Горе долу оттогава се оплаква от болки в корема под пъпчето. Водихме го на педиатър, който го гледа на ехограф и заключението му беше песъчинки в двата бъбрека, възпаление на лигавицата на пикочните пътища и подути черва. Не знам доколко има връзка с приема на антибиотици, но скоро след това се оплакваше от сърбене в областта на половия орган ... топихме в смрадлика и мисля, че отшумя. Сега му изписаха суметролим, роватинекс, креон и рибено масло. След 10 дневен прием на суметролима - нелидиксова киселина. Проблемът е, че днес му е 5 ден от приема на лекарствата, а от три дни сутрин повръща еднократно за деня. Иска ми се да спра лекарствата, но не знам как да си лекувам детето??


Здравейте,
Четете Бактерии в урината, Седем антибиотика за месец и половина.
В повечето случаи излекуването с антибиотици на уроинфекции не се получава. Антибиотик = гъбички. Сърбеж полов орган - гъбичен баланит при момченца, бяло течение при момиченца.
Дисбактериозата след антибиотици причинява проблеми от страна на стомашно-чревния тракт - колики, болки, газове.

#5 anita_79

anita_79

    Новороден любопитко

  • Потребител
  • Pip
  • 6 Мнения:

Публикувано 28 January 2013 - 11:12 AM

Благодаря Ви!

#6 Д-р Михайлов

Д-р Михайлов

    Специалист

  • Специалисти
  • PipPipPipPipPip
  • 4214 Мнения:

Публикувано 18 February 2013 - 09:58 AM

Благодаря Ви!


Моля!
Направете опашката след антибиотици!
Поне един месец свесен пробиотик - Лактофлор, Ентеросан, ЛББ Буров.
Може да мажете за сърбежа с прополисов вазелин.

#7 F_ST_4KA

F_ST_4KA

    Модератор

  • Модератор
  • 2082 Мнения:
  • МястоНА КЪДЕТО МЕ ДУХНЕ ВЯТЪРА! ;)

Публикувано 18 February 2013 - 10:44 AM

viewtopic.php?f=8&t=4493&start=0 Ето всичко за опашката след антибиотици,мамче.Има много полезни съвети и препоръки.Прегледай ги! Дано всичко се оправи по-бързо!
Публикувано изображение

"Умният се учи от всичко,а глупавият се оплаква от всичко!"- Петър Дънов




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни