Към съдържанието


Снимка

Обрив при дете на 4 г?


  • Влезте в профила си за да пишете
3 отговора на тази тема

#1 трикси

трикси

    Новороден любопитко

  • Потребител
  • Pip
  • 30 Мнения:

Публикувано 28 February 2010 - 10:36 PM

Здравейте д-р Михайлов,
При момченцето ми - 4 год и 4 месеца се появи обрив предимно по тялото, частично ръцете - около раменцата и крачетата - на нивото на боксерки, примерно. Пъпките са без връх, сърбящи. Не знам дали има връзка, но се появиха след продължително лечение на бронхит с Метил преднизолон, антибиотик и т.н.
При даване на Urticа пъпките изчезват, но след известно време се появяват пак. Възможно е да е някаква алергия от храна, но не мога да установя каква. Как да постъпя?

#2 трикси

трикси

    Новороден любопитко

  • Потребител
  • Pip
  • 30 Мнения:

Публикувано 28 February 2010 - 10:38 PM

Към описанието на обрива - може да се каже, че прилича на ожарено от коприва.

#3 Nelie

Nelie

    Смела детокси-мама

  • Модератор
  • 2490 Мнения:
  • МястоВарна

Публикувано 01 March 2010 - 08:53 AM

Трикси, Уртика е точно по темата, давай няколко дни. Най-вероятно е точно това - алергия. Можеш да комбинираш с Пумон хистамин. Опашка след АБ направихте ли?
"Когато всички мислят еднакво, никой не мисли достатъчно." Уолтър Липман
Съдбата ни поставя в една и съща ситуация отново и отново, докато извлечем знанието за живота, която тя ни носи.
Елате с мен на йога, ако сте от Варна!

#4 tanni_73

tanni_73

    Новороден любопитко

  • Потребител
  • Pip
  • 211 Мнения:

Публикувано 08 March 2010 - 10:21 AM

Здравейте д-р Михайлов,
При момченцето ми - 4 год и 4 месеца се появи обрив предимно по тялото, частично ръцете - около раменцата и крачетата - на нивото на боксерки, примерно. Пъпките са без връх, сърбящи. Не знам дали има връзка, но се появиха след продължително лечение на бронхит с Метил преднизолон, антибиотик и т.н.
При даване на Urticа пъпките изчезват, но след известно време се появяват пак. Възможно е да е някаква алергия от храна, но не мога да установя каква. Как да постъпя?

Трикси,давай си уртиката повече дни.Моят син имаше такъв обрив след двадесет дневен прием на Колактив 3.Ще ти помогне и пумон хистамин.Кортикостеройдните препарати ни правят като парцал,така,че много правилно действаш.Късмет!




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни